2 Ocak 2013 Çarşamba

HATAY-ANTAKYA BROŞÜR DAĞITIM WHATSAP +905375680782



HATAY Broşür ve El İlanı Dağıtım-Tanıtım





HATAY ili sınırları içinde firmanızın her türlü el ilanı, broşür, insört, katalogların dağıtımı firmamız tarafımızdan yapılır. 


TEL : + 90 537 568 07 82 

 HATAY'ın  Her Yerinde;
- Semt Semt
 -Firma Firma
- Kapı Kapı
- Tek Tek
Broşürleriniz Dağıtılır..
Tanıtımınız Yapılır..
Mersin'in Her Semtinde, Her Mahallesinde
- İstediğiniz Sektöre
- İstediğiniz Kitleye
Siz Söyleyin, Biz Dağıtalım !

         Hem de Tek Tek... El ilanlarınızın, broşürlerinizin, kataloglarınızın, kartvizitlerinizin, dergi ve kitaplarınızın , bülten ve gazetelerinizin dağıtımını isterseniz adrese teslim, isterseniz cadde cadde ya da sektörel (turizm, sağlık, inşaat, tekstil, gıda vb.)  firmaları ziyaret edip tek tek dağıtıyoruz.Dilerseniz dağıtım  yaptığımız yerlerden firmaların kartvizitlerini ya da bölgenin çekilen fotoğraflarını getirebiliriz.
    

  Unutmayın... 
Reklam, hedef kitlenize ulaştığınız takdirde reklamdır. 





Dağıtım ile;
*Alternatif bir reklam mecrası olması nedeniyle farklılık gösterirsiniz.
*Çok geniş kitlelere ulaşabilme imkanını elde edersiniz.
*Kampanyalı ürünleriniz hakkında detaylı bilgi verebilirsiniz.
*Şehir içi bölgesel dağıtım seçenekleri ile hedef kitlenizi seçebilir ve  tüketiciye doğrudan ulaşırsınız.
*Geri dönüşü çok daha hızlı ve olumlu sonuçlar alabilirsiniz.
















UYGULAMALAR; 


1 ) İstenilen bölgelerde apartmanlara broşürlerin dağıtılması
2 ) İstenilen bölgelerde işyerlerine dağıtım
3 ) Afiş asma - Sticker yapıştırma



UYGULAMA ALANLARIMIZ ;


- Apartman giriş kapıları
- Apartman dışı posta kutuları
- Apartman içi posta kutuları
- Araba camlarına kartvizit, broşür
- Özellikli binalar (doğal gaz, asansör, uydu sistemli vb.) seçiciliği
- İş yerlerine dağıtım
- İşinize uygun kitle hedef seçimi
- AVM, Pazarlar v.s
 




DAĞITIM HİZMETLERİMİZ;



 - Katalog, poster, ajanda, el ilanı, takvim
- Açılış, kutlama, konferans vb. davetiyeler,
- Düğün, nişan davetiyeleri,
- Kampanya, duyuru broşürleri,
- Promosyon ürünleri 




RAPORLAMA: 



Tanıtım ürünlerinizi, broşür ve diğer materyallerinizi dağıtım yaptırmak istediğiniz bölgelerde, sokak ve cadde isimleri, apartman isimleri ve kapı numaraları, iş yerlerinin isimleri, basılı ürünlerin hangi binaya kaç adet bırakıldığı ayrıntılı olarak tarafınıza rapor edilir.
Dağıtım yapılan sokak listesi, sokaklarda dağıtım yapılan bina-apartman sayısı şeklinde raporlama yapılır. İsteklere göre daha detaylı ve özel çalışmalar yapılır. 





Zarf, Dergi, El İlanı, Broşür, Bülten, Davetiye, Dosya, Gazete, İnsert, Fatura Tebrik Kartları, Matbaa, Promosyon Ürünleri, Kitap vs, Her Türlü Toplu Posta ve Broşür Dağıtımlarınız..!!!





BROŞÜR DAĞITIMLARI VE İŞLEYİŞ SÜRECİ



-Öncelikle Broşür Dağıtımlarınız, vermiş olduğunuz adresten 'Teslim Alma Belgesi'ile teslim alınır.
-Teslim Alma Belgesinde; Dağıtımın adeti, bölgeleri, süresi, dağıtım şekli ve birim fiyatları vs belirtilir ve bu belgenin bir örneği işveren kuruluşa teslim edilir.
-İş alımı yapan personelin ilgili şubemize getireceği iş ile birlikte işin Teslim Alma Belgesindeki bilgileri doğrultusunda dağıtım süreci başlar.
-Dağıtım öncesi uygulanması gereken ek bir hizmet sözkonusu ise (Katlama, Zımbalama vs) Operasyon ekibimiz tarafından bu işlemler gerçekleştirilir.
-Dağıtıma hazır hale getirilen Broşürler, Dağıtım birimine Teslim Edilir.
-Dağıtım biriminin başındaki Bölge Şefleri, dağıtım için gerekli sayıda ekipleri oluşturur ve her ekip başına, o işe özel bir ekip şefi tayin eder!
-Broşürlerin dağıtım şekline göre ekip şeflerimizin kontrolünde ve yönlendirmeleri ile dağıtım yapılır.
-Dağıtım başladığı andan itibaren, kuryelerden sorumlu ekip şefleri aynı zamanda kuryelerin yaptıkları dağıtımlara ait (Cadde, sok. Mah. Kartvizit vb) kanıt bilgileri toplamakla görevlidir.
- Kuryeleri ekip şefleri takip ederken, ekip şeflerini ise, ilgili şubemizin 'Takip Birim Merkezi' personeli tarafından navigasyon sistemi ile internetten sürekli olarak izler!
-Takip Birim Merkezinde ki personel ise, bölge şeflerinin denetimi altında çalışır!
-En alt kadrodan en üstüne kadar personel doğrudan birbine bağlı olarak çalışmakta ve her çalışan bir altındakini kontrol ve denetim yetkisindedir!
-Ve bu sistematik düzende kusursuz, garantili, online rapor vererek, dağıtım öncesi ve sonrası sunduğumuz ek hizmetler ile 'Prosfesyonel Broşür Dağıtımı' Bizim Başlıca ve 8 Yıllık İşimizdir!

hatay dağıtım, hatay el ilanı dağıtım, antakya broşür dağıtım, antakya dağıtım şirketleri, hatay dağıtım firmaları, ekspres dağıtım, broşür dağıtım hizmetleri, hatay broşür dağıtım hizmetleri, hatay, antakya, iskenderun, dörtyol, arsuz, kırıkhan, reyhanlı, samandağı, gazete, dergi, reklam ürünleri dağıtım hizmeti, broşür, el ilanı, insört,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder